Birouri Calculator

Poate că denumirea acestei categorii vă va face să zâmbiți, ceea ce nu este deloc un lucru care să ne supere, râsul are proprietăți terapeutice demonstrate și este un factor important în fiecare zi din viața noastră. Mai ales într-una lungă, încărcată, petrecută la birou. Că ne place sau nu, biroul este parte din activitatea noastră curentă. Chiar dacă lucrăm pe teren, avem nevoie de unul acasă. Iar ‘calculatorul’, că este un vechi PC sau un laptop de ultimă generație, are nevoie de un spațiu al său, în care să servească unui scop și unde să fie corelat cu alte activități conexe sau cu alte gadget-uri.

Mobilă de birou nu doar că nu este desuetă, dar nici nu prea are cum să devină astfel în curând. Scopul nostru este să găsim, împreună, soluția optimă atunci când vă alegeți mobilierul. Vă puteți inspira din colecția de produse pe care vi-o oferim și ne puteți contacta pentru personalizarea acestora.

 

Mese de Conferință

Comunicarea, colaborarea, schimbul de idei și de informații sunt absolut necesare în mediile de lucru moderne, fiind ingrediente care nu lipsesc din nicio rețetă de succes. Fie că este vorba de ședințe, dezbateri, sau prezentări, prezența centrală a unei mese de conferință este oportună. Evident, design-ul acestui tip de mobilier poate să difere, în funcție de spațiul pe care îl aveți la dispoziție, de numărul de persoane care îl folosesc sau de caracterul mai mult sau mai puțin formal ori de atmosferă pe care doriți să o creați.

Dacă doriți să comandați astfel de mobilă în București, un consultant Mobilex Grup vă poate oferi toate informațiile, atât în legătură cu produsele standard cât și cu cele personalizate.

 

Secretariat Recepții

Recepția reprezintă primul contact pe care îl au „live” clienții actuali sau potențiali sau partenerii ori colaboratorii cu o firmă, companie sau societate comercială. Fie că este amplasată la sediu, într-un punct de lucru sau de desfacere, recepția este necesară pentru întâmpinarea și ghidarea oaspeților, aducând un plus de organizare și de profesionalism.

Mobilierul pentru secretariat se suprapune, de multe ori, peste conceptul de recepție, la fel cum de alte multe ori cele două sunt complet diferite şi separate. Vă invităm să parcurgeți oferta pe care vi-o propunem, fără a uita să vă inspirați și din gama noastră de mobilier pentru birou, mese de conferință sau corpuri pentru stocare de documente.

 

Stocare Documente

Sub acest titlu vă prezentăm oferta noastră de mobilier adresat birourilor inclusiv celor de acasă și stocării documentelor. Soluțiile sunt multiple și diversificate, atât ca design cât și ca funcționalitate. Constant apar necesități și provocări noi, această zonă a design-ului de mobilă fiind una într-o continuă transformare, vă amintim că oferta Mobilex Grup.ro este una care încearcă să țină permanent pasul cu noutățile și cu nevoile și preferințele dumneavoastră, fiind una dinamică, reînnoită și ajustată frecvent .

Gama de produse destinate stocării documentelor este largă veți găsi inclusiv mobilă ieftină și de calitate. În plus, personalizarea vă este la îndemână mai mult decât atunci când e vorba de alte categorii de mobilier și vă invităm să deveniți parte a procesului de reinventare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.